tisdag 9 februari 2021

Vi sponsrar brottaren Maria Hyldegaard Willumsen hon använder knäskyddet Bauerfeind GenuTrain

Jag heter Maria och jag är 18, snart 19 år. Jag är brottare och har brottas i ungefär 6 år. Jag är från Danmark, men jag flyttade till Sverige för 3 år sen för att satsa på brottningen och för att studera på idrottsgymnasiet – filbornaskolan i Helsingborg.

Maria Hyldegaard Willumsen Sportsrehab Brottare Knäskydd GenuTrain
Maria Hyldegaard Willumsen brottare Bauerfeind 3

Lite om min bakgrund:

Jag satsar och tränar hårt för att nå mina mål, mitt mål är att ta medaljer på EM- och VM, och min dröm är vara att vara med på OS. 

Jag har tagit guld medalj på Danska, svenska och nordiska -mästerskapen i 2019 och har även deltagit på Ungdoms EM och VM, där jag hamnade på 10:a och 7:a. 

Jag har dock varit skadad i hela 2020, men jag är redo när träningarna och tävlingar börjar igen i 2021.

Jag använder knäskydd från sportsrehab.se, för att skydda mina knän och mot hårda smäller i matten. Jag har testat flera olika knäskydd, men jag tycker att dessa är riktigt bra och sitter bra på plats.

 

Maria Hyldegaard Willumsen brottare Bauerfeind
Maria Hyldegaard Willumsen brottare Bauerfeind Sportsrehab

Köp knäskydden här

995.00 kr
899.00 kr

Inlägget Vi sponsrar brottaren Maria Hyldegaard Willumsen hon använder knäskyddet Bauerfeind GenuTrain dök först upp på Sportsrehab.se ⭐️ Hela Sveriges sport- och rehabbutik.



source https://sportsrehab.se/halsobloggen/vi-sponsrar-brottaren-maria-hyldegaard-willumsen-hon-anvander-knaskyddet-bauerfeind-genutrain/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi presenterar ryggskyddet Lordoloc från Bauerfeind

Ryggskyddet Lordoloc är en ortos som stabiliserar och avlastar ländryggen med hjälp av dragremmar. 3 anledningar att använda produkten är a...